lördag 20 augusti 2011

Sitter och väntar på maken som nu är på väg hem från en spelning. Märker att jag väldigt ofta sitter och väntar...haha.
Pluttis ligger o sover i sin säng. Han somnade i soffan först men jag bar upp honom lite försiktigt. Han har varit så trött och tuttig idag men det är nog inte så konstigt med tanke på att han har TRE tänder på G i överkäken. Stackarn!
Kom på att jag inte ätit nått sen kl 14 idag... Inte bra att fuska så här med maten! Inte bra alls! Stackars kropp! Den måste vara väldigt förvirrad! Skärpning! Jag har ju ingen mamma här hemma som tjatar på mig att äta.... Bra att ha nån som påminner en ibland då man har tankarna väldigt mkt runt lilleplutt...

Skriver på min iPad jag fick i bröllopsdagspresent av maken. Är lite ovan men jag gillar den.

Hoppas liten sover bra inatt.....

Undrar hur vädret är på lördag uppe i Norrland.... Hoppas det inte är för kallt...
I'm bored and hungry......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar