söndag 26 februari 2012

1. Min idrottsbakgrund

När jag var liten så fick jag välja mellan att börja med balett eller gymnastik(redskap, matta).
Jag ville egentligen testa balett men eftersom det var i staden och vi bodde på landet så valde jag gympan(som var på landet, i min skola). Enklast. Feg som jag var. Redan då. ;)
Älskade dock denna gymnastik. :) Slutade när jag började i 7:an tror jag.
Efter detta så har jag underhållit mig med jogging, boxercise(OMG vad kul!) och lite Friskis och Svettis-pass.

Just nu står min träning rätt still men längtar efter att få röra på mig!!! Snart!

1 kommentar:

  1. Heej! Vinnaren av ”Hello Kitty formen” är utsedd, kika in på bloggen för att se om det blev just du ♥ http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/vinnaren-av-hello-kitty-formen-utsedd.html

    Vann du inte? Håll utkik efter kommande tävlingar i bloggen :) Kramis

    SvaraRadera