tisdag 14 februari 2012

Jösses

Vilket annorlunda liv jag kommer ha om ca 2 1/2 vecka.
Från mammaledig till 100% jobb(på jobbet). Känns så skuuuumt och overkligt. Har nog inte fattat det än....
Men det ska bli väldigt skönt med en heltidslön!!!
Det går inte så jävla bra för oss.... F:s
A-kassa har ju krävt YTTERLIGARE ett papper om hans anställning i höst/vinter så medan det är under utredning så är utbetalningarna därifrån låsta. Härligt. Jag fattar verkligen inte hur de kan betala ut pengar och sen efter hand komma på att de saknar papper på en viss period?! Sånt kollar man väl INNAN man godkänner och ger pengar(a-kassa). Jag blir så jävla less!
Men nu är jag snart försörjaren för denna familj! Det löser sig! Jag har vant mig vid klumpen i magen nu... Nån dag får man kanske det lite stressfritt på pengafronten. I hope.

Imorrn(eller ja idag blir det ju) ska vi till banken prata lån. Ev slå ihop några smålån vi har så vi får ned månadskostnaden. Behövs just nu! Lite irriterad på mig(oss) att vi inte gjort detta tidigare. Hm.
Mamma ska komma och vara barnvakt under tiden vi e på banken. Tack mammi!

Näe... Försöka sova nu.... Har blivit så sena nätter nu på senaste tiden... Inte bra med tanke på att jag ska upp vid 5 sen varje morgon när jag börjar jobba... Uäääähhh. Tidig morgon som fan! Blä.

Ska verkligen njuta av mina dagar hemma nu med N!!
Hur ska jag klara en hel dag utan honom?! Kommer längta ihjäl mig!
Just det, han kan sjunga "ko ack ack ack" till "Små grodorna" fast det låter typ "kack kack kack" och så fnissar han. SÖT!! :)

Nä. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar