söndag 26 februari 2012

Crap!

Jag har känt en tid nu att det smakar konstigt i munnen ibland. Det liksom "väller" fram från halsen. Skitvidrigt!!!!
Jag har borstat tänderna, använt tandtråd och tungskrapa som en galning och först har det känts ok men sen kommer odören tillbaka. Igår tittade jag ordentligt i halsen, pillade på en knöl där bak och HERREGUUUUUUUUD vad det luktade!!!! Gaaaaah! Pillade lite till och fram kommer en vit klump. Fick inte bort den tyvärr för den sitter ju som berget. Ska jobba på det idag igen för den MÅSTE bort!! Även om jag kräks miljarder gånger! Min kräkreflex är inte o leka med..... :(
Haft sån ångest inatt..... Det är faktiskt min största fobi att lukta illa. Mår riktigt dåligt över detta.
Typiskt att detta kommer när man ska tillbaka till jobbet..... Aja! Operation ta bort tonsilliter ska utföras idag!!! Löser sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar