fredag 24 februari 2012

Sista "lediga" fredagen

Idag ska jag följa med mamma till läkaren. Hon ska få svar på sin magnetröntgen hon gjorde för ett tag sen. Man ska inte vara ensam när man får veta svaret på sånt här. Även fast jag vet att svaret kommer vara bra så skulle ialf jag tycka det va skönt med lite sällskap och stöd.
Och mamma har ställt upp så mkt för mig så det känns helt rätt att "ge tillbaka" lite. :)

Gah....vi har inte fått nått svar från banken heller ang att smälla ihop våra smålån. Hur lång tid ska det ta??

Drömde att jag var på jobbet inatt. Kändes väl sådär... ;) Alla kolleger "slogs" om att få jobba på vår lilla filial ute i Bålsta. Va?! Hahahaha Jag tyckte de var helt galna. ;)

Tänkte på det igår...tänk om vi inte får fler barn...då är verkligen mina mammadagar från jobbet över! Kändes så ledsamt! Och lite läskigt.

Angel kom hem igår på dan. Blöt, lite tuffsig och frön och sånt i pälsen. Nån tog nog en långpromenad.... ;) Men skönt att han e hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar