torsdag 28 juni 2012

Beslutsångest och magont

Har nu i två dagar haft ont i magen. Det känns som håll. Och lite mensvärk. Så skumt. Och det blir värre efter att jag ätit lunch eller middag. Magen bubblar som tusan oxå. Vad är detta....?
Idag känns det dock lite bättre än igår och jag vill absolut inte vara dålig på lördag!!

På lördag sk ajag nämligen träffa min fina kusin Erika! Ska bli så kul att få se henne! Längtar! Var alldeles för längesen vi träffades bara hon och jag. Utan man och barn. :)
Jag har dock beslutsångest över vad jag ska fixa för efterrätt....
En Red Velvet Cake eller Hallon- och limepannacotta med hallonspegel tro?
Jag vet inte! Jag vill göra tårtan för det är ju så kul och den blir så otroligt vacker men sen så är pannacotta alltid gott och specillt denna som jag hittade.
Ah! Får tänka på det ett tag till.... Oavsett så måste jag ju fixa till efterrätten imorgon....
I-landsproblem I know.... ;)

Imorgon ska jag jobba hemifrån. Detta för att maken glömde sina hemnycklar på Åland i midsommar och eftersom de(F&N) ska tillbaka till ön på fredag så måste jag ju vara hemma och "låsa dörren". Och eftersom vi inte hittar nån nyckel hos mamma heller så är det ju tur att jag kan jobba hemifrån denna dag. Puh. Och skönt med lite sovmorgon.

Solen skiner idag! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar