fredag 29 juni 2012

Fredag

Jobb hemma idag och en gnällig Nate. ;) Ingen bra kombo men man får göra så gott man kan.
Har plockat lite här mellan varven oxå och packat killarnas väska de ska ha med sig till Åland idag och av det lilla kände jag av magen. Jag undrar vad det är....
Håller värken/obehaget i sig sammanlagt en vecka så ska jag gå till läkaren så de får göra ett ultraljud eller nått. Kanske nått knas med myomet som sagt, nya cystor, överansträngning efter alla promenader/joggingtundor...vem vet....
Känner mig så konstig i magen...och dålig aptit. Gillar inte att ha ont i magen som man inte vet vad det beror på.... Usch...kan ju vara vad som helst....

Jag ska göra pannacottan har jag bestämt mig för. Dels så kostar ingredienserna mindre och sen så vill jag inte ha en hel tårta i kylen som frestar mig på söndag....
Får göra tårtan till min födelsedag istället.

Nu har Nate somnat. Puh så skönt! Jobba lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar