tisdag 12 juni 2012

PMS

Fy tusan...jag vill bara lägga mig under täcket, hemma, och bara va tills detta gått över. Känner mig så ledsen i själen idag. Hatar denna känsla! Jag vet att det kommer kännas bättre om några dagar. Kanske till och med imorgon men just nu känns det skit. Allt känns helt jävla värdelöst! Känner mig ful, tjock och värdelös. Jag kan inte vara värd att älskas... :(
Kan inte solen titta fram och lätta upp min värld lite?
Längtar till slutet av denna vecka då detta klogrepp om min själ och hjärta förhoppningsvis släppt. Nu får man bara fokusera på att andas och låta dagarna gå. Inte tänka och fundera alltför mkt. Inte känna efter för mkt. Bättre att stänga av. Jag är rätt bra på det. Le och låtsas som om allt är toppen.
Vill kramas med min lilla prins nu. Saknar!
Bara 6 1/2 timme kvar på jobb........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar