tisdag 17 juli 2012

Dålig sömn

Har sovit så dåligt de senaste nätterna. Jag har svårt att somna på kvällen och sen sover jag rastlöst och jag har en "det är slöseri med tid att sova" känsla. Så trist!
Imorse vaknade jag 4:30 och gick upp på övervåningen och bäddade ner mig i soffan. Där lyckades jag sova till 8:15. Lugnt och avslappnat.

Längtar till Åland. Kanske därför jag är lite rastlös för jag/vi brukar ju vanligtvis dra dit så fort semestern börjar men i pr är vi ju hemma en vecka.
F ska jobba lite med sitt framtida företag(mkt jobb att dra igång) och sen väntar vi på pengar som kommer på torsdag. Nu blir det till att vända på varenda krona. Man lär sig uppskatta pengars värde! Hoppas så att Fs grej kommer funka så vi får in två inkomster. Detta är slitigt. Men vi har tak över huvudet, mat på bordet och massa kärlek. Pussar och kramar kan man ju frossa i. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar