torsdag 5 juli 2012

Kaffeeee

Jösses vad denna dryck kan smaka underbart ibland. Som nu denna morgon. :)

Jag blev så ledsen imorse när jag tänkte på min fot. Det är så typiskt! Jag som äntligen kommit igång(igen) med att röra på mig och tappat rätt mkt runt midjemåttet kommer nu säkert gå upp allt igen.
Jag vill bara att foten ska bli tillräckligt stark så jag ialf kommer ut på promenader. Fan. Ja ja..på det igen bara.
Jag får väl ha som mål till hösten/julen att bli smalare. Hoppas på en varm och lång höst.
Jag har nog lite pms oxå och det hjälper ju inte alls med humöret. Haha.

7 arbetsdagar kvar! Tjo! Jag har verkligen nedräkning.
För ungefär två veckor sen så kände jag inte alls att det var läge för semester MEN DET GÖR JAG NU!
Jag fick mess från mamma på Åland igår att hon och mommo hade tagit ett dopp(18C) och att de efter det skulle ta en drink. Så myyysigt! Jag vill oxå!
Kanske skulle ta och boka färjan över oxå...vet inte när vi ska åka bara...

Igår fyllde lillebror Jim 28 år. Gamla gubben! ;) Kom hem till lite bubbel och fick(äntligen!)träffa Jims tjej Jenna. Supersöt och trevlig tjej ju! De är fina ihop! :)
Jag och Nate gick i säng runt 22(han hade somnat tidigare men som vanligt sover han bäst när mamma e med..tror han brås lite på sin morbror Jim..han var likadan..) och Nate somnade snabbt men jag låg och lyssnade på födelsedagsgänget ett litet tag. Det ekar nämligen så konstigt ner till sovrummet. Bara de rör sig på stolarna ute på verandan så låter det som 5 elefanter eller nått springer där uppe. Skumt.
Stackars våra grannar...vi har ju haft våra "grillkvällar/nätter" genom åren.... hm. Tur att inga av grannarna har haft små barn ialf. :0
Men de avslutade partajet vid 23:45 ungefär så det var ju inte så farligt och egentligen gör det inte MIG något. Och hallå..man fyller ju bara år en gång om året. :)

Idag har jag inga pass på jobb så det blir skrivbordsarbete. Det är ju både för och nackdelelar med sommarlugnt alltså.... Det KAN bli väääldigt långa dagar.

Skulle tagit med mig en extra tröja idag. Brr. Kallt här i kontorslandskapet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar