söndag 24 mars 2013

Ännu en febernatt

Pang bom så blev N dålig igår på dan. När han vaknade från sin nap så hade han rosiga kinder och feber. Seriöööst?! Trodde inte att det var sant! Näästan en hel vecka fick han vara pigg och frisk.
Vi åkte ut till mamma och det gick så där men jag fick äta middag med en sovande och klängig N i famn. Sen fick jag bära honom resten av kvällen. Jösses. Sov hemma hos mam o pap eftersom vi inte har nått sovrum just nu....
Så inatt har jag sovit så KASST igen då han vaknat var 20-40 minut.... :0
Huden under mina ögon har tagit så mkt stryk.... :/

Nu fixar pappa och F nytt golv i sovrummet! Kommer bli så frääääscht! :)
N och jag njuter i soffan. Jag blundar lite då och då.
Får se om det blir dagis och jobb imorrn eller vab.

Sugen på en fet burgare med pommes och milkshake.

Hittade lite gamla bilder på mig, mamma och Collien Nicke. Och en bild på N från imorse. ;)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar