måndag 4 mars 2013

ÖGONinflammation

Hög feber, snoooooor och kletiga ögon. Härligt. Vab igen då.....kommande lön kommer ju va minimal...men det är tur att man ändå får pengar från FK så man inte går helt på knäna.
Nate har sovit i min famn 2 nätter i rad nu. Jag har bara nickat till då och då så är helt sjukt trött. Haha. Men det är så coolt vad mkt man orkar när det gäller ens barn. Häftigt. Man har liksom en extra växel.
Nate är så mammig oxå... F får knappt röra honom.... Han är väl inne i en sån fas just nu... Inte så mkt att göra åt.
Får se om jag får i honom lite mat idag. Igår åt han inte mkt. Lite chips, nån tugga banan och rostad lök. Men druckit massa mjölk och inatt rätt mkt vatten. Så det är ju bra. Jo, fick i honom en halv burk yoghurt med körsbärssmak inatt. Så skönt. Tror jag ska skriva upp när jag ger honom Alvedon så jag inte överdoserar i mitt trötta tillstånd. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar