onsdag 27 mars 2013

....

....Nate mådde så mkt bättre idag/igår på dan. Vid middagen började han hosta våldsamt, stoppade handen långt bak i mun och kräktes. 4 gånger!!!
Nu har han feber igen. Tokhet. Kryper nära mig och andas tungt. Får hålla koll på detta så han inte åker på lunginflammation. Usch. Stackars stackars liten!
Han var så mkt piggare ju...orkade leka, rita och busblicken var tillbaka. Tänkte "Äntligen vänder det!" Men nej....
Fick ytterligare 3 prickar på kinden och en lite större på hakan igår. Hade lite på magen och benen oxå.... Hm... Vad är detta?!
Mitt hjärta går sönder när jag ser honom må dåligt. Och efter några veckor av sömnbrist och oro känner jag mig så matt.
Detta är tortyr.
Mest synd om Nate så klart. Min lilla duktiga prins!
Nu har vi nästan en vecka på oss att få honom frisk igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar