lördag 23 mars 2013

Skor, skumpa, leksaker

Vaknade tidigt idag. Lite segt att stiga upp men oj vad mkt mer man hinner!!
Jag har tvättat tvättberget(inte klart än), skurat ugnen(uäck) och så har vi(mest F) tömt sovrummet för idag blir väggarna klara! :)
Moffa är här och hjälper till!

Jag sprang ner på staden för att hämta ut mina skor jag beställt och gå på systemet för att köpa lite bubbel. På vägen hem gick jag in på leksaksaffären och hittade en "Super truck" till N. Ett "släp" med massa rallybilar på. Den gillade han och är fortfarande sysselsatt...
Fick visa leg på systemet. Haha. Undrar hur länge man måste göra det. Fast och andra sidan så är det inte så lätt att avgöra kanske när man har mössan nerdragen och halsduken uppdragen.
Men att snart vara 35 och få visa leg för att bevisa att man är över 20 känns rätt ok. Haha.

Skorna sitter skitbra! Skickade tillbaka mina svarta stövlar jag beställde och valde dessa istället. Mkt bättre. I like.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar