onsdag 17 april 2013

10 saker jag är skitbra på

Lånar denna roliga "uppgift" av Karins konstgrepp

1. Att lägga en snygg och narturlig makeup. Party som vardags.
2. Baka
3. Laga mat
4. Mitt jobb
5. Sjunga
6. Älska mitt barn
7. Lata mig
8. Äta kakor. Man kan äta kakor till frukost. Faktiskt. ;)
9. Föda barn(gick ju skitbra sist ialf)
10.Göra listor

Detta var kul och lite svårt. Det tar emot lite att "skryta". Men man borde berömma sig själv lite oftare. Man är(ialf jag) för hård mot sig själv emellanåt.

Sitter helt själv i kundtjänstlandskapet. Så tyst. Cheferna är på internat nu i tre dagar....och var alla andra är det vete tusan.

Nu blir det en kopp grönt te. Jag har redan druckit 2 koppar nej 2 1/2 koppar kaffe idag så det får absolut räcka! Tyvärr så står det kakor igen i fikarummet. Gah! Har redan ätit en....
Hur många kalorier innehåller en liten kaka tro....?

På fredag är det dags för vägning igen. Får se vad vågen säger.

Våren börjar äntligen komma nu. Så härligt! Mindre härligt blir det när det blir en pollenbomb. Aaaatjoooo! Jaja....bara snön försvinner så är jag ändå väldigt nöjd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar