måndag 15 april 2013

Hungrig som en varg

Fortfarande en hemsk hunger. Den gör liksom ont och jag får lite panik. Haha. Har jag mask i magen??
Imorse när jag hoppade av bussen så blev jag helt galet kissnödig!! Från ingenstans kom det. Som om jag hällt i mig en liter vatten. Det var långa sista minuter tills jag var på jobb kan jag tala om. Sitta på en skumpig stadsbuss och fokusera för att inte kissa på sig. Usch! Men jag klarade det! Ha!
Urinvägsinfektion kanske? Fast jag har inte ont...men kanske man inte behöver ha. Har fått springa på toa flera gånger idag. Kanske kroppen håller på med nån utrensning, Jaja vi går se.

Idag blir det kycklinggryta till middag. Mmmm I can't wait! Och så var jag inne på mat igen! Haha!

Nu sova en stund. Helt jävla slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar