lördag 6 april 2013

:)

Ställde mig på vågen imorse och jag har tappat 1,8 kg sen i måndags. Fint!
Jag vet att det är mycket vätska men det får gärna fortsätta så här ett tag till. :)

Idag fick jag håret fixat. Kortare och ljust! Jättenöjd!

Nate har varit lite rosig om kinderna och snorig idag på eftermiddagen. Jag fick lite lätt panik. Men sen verkade han må ok igen. Hoppas verkligen INTE han håller på att bli sjuk igen..... Jag pallar inte. Galet om han ska vara sjuk en vecka, på dagis en vecka, sjuk en vecka, på dagis en vecka......
Nu sover han gott iallafall och hoppas på att han fortsätter med det hela natten.

Imorrn ska jag och F till Ikea och handla lite grejer till sovrummet. Nate ska få åka ut till mommo o moffa under tiden. Vilken tur att de finns alltså! Så otroligt uppskattat!!

Ikväll blev det härlig fruktsallad och lite chips. :) F köpte en Pringles och då äter man inte lika mycket som om man skulle öppna en chipspåse. Finns till och med chips kvar nu och jag är nöjd. Känns bra.
Se klart på ett avsnitt av SG1 och sen krypa i säng. Gäsp!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar