onsdag 11 november 2009

Brunett!

Jag är brunett numera! :)
Det känns bra men lite konstigt. Jag blir lite som ett frågetecken varje gång jag ser mig själv i badrumsspegeln. Haha.

Jag har nu skickat efter information om att börja läsa engelska B på distans. Är lite stolt över mig själv! ;)
Har en utbildning i tankarna och då behöver jag engelska B innan jag kan söka den. Håller den utbildningen lite hemlig än så länge ifall jag ångrar mig. Höhö. Bara sis som vet... ;)
Men det känns så skönt att jag faktiskt seriöst har börjat fundera över mitt arbetsliv. Börjat tänka vad jag egentligen vill göra.
Jag gillar mitt jobb men det är alldeles för långt bort! Den pendlingen och arbetstiden gör att jag knappt har något liv och det suger musten ur mig. Är ju så trött numera! Urk!
Så nu känner jag mig nervös och pirrig inför framtiden! Tihi! :)
Jag försöker ändra denna bit i mitt liv även fast det skrämmer skiten ur mig! Haha! *stolt*

2 kommentarer:

  1. Man behöver rädslan för att kunna leva =D
    kram

    SvaraRadera
  2. I guess!
    Har man aldrig vågat har man aldrig levt.....
    :)

    SvaraRadera