onsdag 25 november 2009

Soft dag även fast det är så grått

Jobbar ju hemifrån idag! Det är en sån lyx! Men det kräver också disciplin(shit, vad kostigt det ordet stavas! Tack för att google.se finns! Haha). Men jag är alldeles för öhm... snäll eller vad man nu ska kalla det för att INTE jobba. Skulle ha så dåligt arbete om jag sa att jag skulle jobba hemifrån och sen inte gör något utan bara sitter och petar navelludd typ.

Har suttit med en del av det material som vi ska använda oss av på våra planeringsdagar. Och jag fattar NOLL. Härligt! Jag ser ju vad som står men jag fattar det inte. Det är som ett annat språk. Denna arbetsvärld är helt fel för mig. Inser det mer och mer.

Men ska börja plugga när vi har sålt lägenheten och flyttat till något billigare. Nu går det inte. Är väääldigt beroende av varenda litet öre.

Igår åt jag en hel del pepparkakor. Jag frossar alltid de första kakorna. Sen runt jul så är man så less på dessa kryddiga pepparkakor. Urk! Men nu är det gott! Men när jag gick och la mig igår så hade jag lite "hjärtklappning". Hjärtat slog så HÅRT! Det är så obehagligt att ligga och lyssna och känna sitt hjärta så tydligt. Fredrik kände ungefär samma sak. Kanske åt för många kakor! Haha. För mycket kryddor för våra hjärtan. ;)
Och idag har jag känt mig så kass i magen. Typ magsjuke-känsla. Lite illamående också. Jag tror jag ska ta det lugnt med kakorna idag.
Nepp, nu dax för lite lunch och sen ska jag fortsätta jöbbe.
Över and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar