söndag 1 november 2009

Jaha...

...söndag igen och man är bakis...igen. :)
Men kul hade vi igår! :) Tack H för en superbra kväll!
Kände mig supernajz i min utstyrsel. Snygg häxa!

Vi åkte hem runt 00:40. Var hemma runt 2 tror jag. Är en bit att åka. Men det var så skönt att kunna krypa ner i sin egen säng.

Nu har jag huvudvärk och är jättehungrig. Vet inte om jag ska ta en macka och Ipren och sen sova en timme till. Kanske mår bättre då. Tror jag ska göra det.
Fredrik sover ännu och han var nykter igår. Det kanske är jobbigare. Haha.
Idag ska jag komma ut på en höstpromenad! Hann inte med det igår tyvärr. Blev så bråttom med allt.
Sminket gick bra. Ett tag trodde jag dock att jag tagit mig vatten över huvudet och att jag skulle få gå som en transa istället för häxa. Höhö.
Fredrik gillade sminket och sa att jag gärna får sminka mig lite hårdare vid normala tillfällen oxå. Bra betyg alltså! Trevligt! :)

Nu vila lite! Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar