fredag 20 november 2009

Var faktiskt ute o tog en rask promenad och joggade sista biten idag när jag kom hem från jobb! Kors i taket asså! Haha. Men det var så skönt att ORKA!
Gjorde lite sit ups och armhävningar sen när jag kom hem.
Tänk om man kunde göra detta VARJE dag!! Vilken skillnad det skulle göra! Det tar ju ingen tid alls. Rundan jag går/joggar tar ca 20 minuter. Inte så lång men lagom när man kommer hem runt mellan 19-20 på vardagarna. Det skulle man ju faktiskt hinna utan problem! Sen är det ju bara orken....Latmasken har rätt så stor talan...... Hehe.
Har även en lång runda som tar ca 40-45 minuter och det är inget iallafall jag klämmer in efter en lååång arbetsdag.....när man är hemma så sent.... Byta jobb kanske? ;)
Sen är jag så ur form så en rask promenad/joggingrunda på ca 20 minuter räcker så här i början!:)

Ska träffa Carro O Helena nästa helg. C fyller år på måndag så vi ska sno med henne o bjuda henne på lite vin på lördag! Ska bli sååå kul! Var sååå längesen! :D

Nepp, nu dax att lyssna på makens gitarrspelande o njuta av lite bubbel. ;)

1 kommentar: