tisdag 24 november 2009

Dagarna går snabbt.... :)

Det är 4 helger kvar till jul. Måste börja fundera på julklappar...... Gulp!
Nu kollar vi på Grey´s och mumsar pepparkakor o en kopp grönt te.
I helgen ska jag sätta upp stjärnorna i vardagsrumsfönstret! Mysigt men så absurt att det redan är 1:a advent. Tiden går snaaaabbt!
På lördag kommer Helena och Carro hit. Vi ska fira Carro med lite mat och vin. Carro har även beställt min guacomoule. Mmm! :)
Eftersom mamma är från Åland så firar vi "Lilla Jul" lördagen innan 1:a advent och jag trodde att det var nästa helg! Skit! Jag missar julmiddagen alltså men jag får ju äta, dricka och ha det roligt med the girls istället. :)
Den 5:e december kommer Erika hit. Tjejpartaj då. Ska bli kul!!
16:e ska jag in till Stockholm med Linda. Vi ska bli sminkade och fotograferade av proffs. Ska bli jättekul. Nackdelen är väl att jag inte kommer ha råd att köpa några av mina bilder.... Fattiglapp som man är..... Men det ska bli kul iallafall! :D
Lördagen den 19:e ska vi kolla på ståuppkomikern Eddie Izzard. Men vi måste såklart betala biljetterna först...som Jims kompis har..... Hoppas vi har råd för I like Eddie! :)
Och sen *poff* så är det jul! Och det bästa av allt är att jag har slutat med mina hormoner då! Tjohoooooo!
Senaste dagarna har det gått ganska så bra med humöret ändå! Fast det ska bli så skönt att
slippa känna sig så avtrubbad! Saknar att vara riktigt glad i hjärta och själ. Men snart så! :) Och sen vill jag inte äta hormoner mer i mitt liv. Om jag inte ABSOLUT måste..... :/Denna sjukdom... I hate it..... Jag hoppas min blir en mild variant.

Imorgon ska jag jobba hemifrån. Så skönt! :D
Torsdag och fredag ska jag på konferens med jobbet på Lidingö. Verkar vara ett najz place med Hamam(turkiskt bad) som vi får använda på torsdagkväll. Skönt!
Hoppas dagarna blir bra. Jag gillar inte grupparbeten.... Känner mig alltid så jävla puckad då! Har liksom inget att säga... Kanske är på fel plats..... Dhöh!? Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar