onsdag 4 november 2009

Jag är synsk?

Natten till måndag drömde jag att min kompis Heidi fick en son.(Hon hemma o höggravid) Mejlade henne om det morgonen efter och fick svaret typ "Får se om du är synsk" runt klockan 22 på måndagskvällen. På tisdagen klockan 10:58 födde hon, en son! :)
Haha! Jag är synsk då!
Jag blir mer och mer lik mamma på så många sätt. Mamma är också lite synsk. ;) Det är sant. Hon har OFTA rätt om saker och ting.
Häromdagen när jag kollade på "Postkodslotteriet" och de presenterar alla som ska tävla om att sitta i "heta stolen". När jag såg en kille så tänkte jag "Han kommer ta platsen!" Och gissa vad!? Han gjorde det! Haha!

På söndag ska jag fixa mitt hår hos min duktiga frisör Susanne! Ska bli så skönt att få piffa till detta tråkiga, "blötakatt"-håret.... Känner man sig fräsch så mår man ju bättre oxå! :)

Nepp, nu är det Bonde söker fru och kanske en kopp te till.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar