måndag 26 mars 2012

Bättre.

Denna natt ar jag vaknat till och från hela tiden. Steg upp 4:37. Kom ner i köket och ser att microklockan, som vi glömt ändra, står på 3:38! Mitt i natten ju!! Huga.
Tidig morgon. Var på jobb 7:10. Skönt. Satte på kaffe, fixade upp pentryt, la på lite smink så jag såg mer levande ut än död ialf. Svepte en stor kopp kaffe innan jag satte igång att öppna bibblan.
Gillar att pyssla innan vi öppnar. Lugnt och skönt. Och även en liten tävling med sig själv att hinna så mkt som möjligt innan studenterna kommer instormandes. Idag var d dock rätt lugnt när dörrarna öppnades. Sommartiden som gör det kanske...

Känns bättre idag. Har dock kort stubin men det är så bra att få jobba och "tvingas" vara trevlig mot kunderna. Gjort ett bra jobb! :)

Jobbar 3 dagar nu, ledig torsdag, jobbar fredag och sen helg! Denna vecka kommer gå snabbt tror jag. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar