söndag 25 mars 2012

Denna dag...

...har varit jättebra och skit.
Bra för att jag och N haft kul, han har ätit jättebra och sen fick vi Mommo och Moffa på besök. Just det, lagade smarrig firre oxå. Yum.
Det som varit sämre är att jag mått SKIT mentalt. Jävla PMS. Jag blir helt sänkt...skulle bara vilja lägga mig under ett täcke och bara va hela dan.... HATAR denna känsla i kropp och hjärta. Gör så ont! Blä. Som om man upplever all sorg man genomlidit i sitt lilla liv på samma dag, igen.
Jag vet att imorgon, eller om några dagar, kommer jag vara normal igen... Känna mig lycklig och inte alls förstå denna känsla då...
Denna berg och dalbana e jobbig... Det värsta är att det går ut över N. Jag höjer rösten lite för ofta, orkar inte liksom med om han är klängig och gnällig. Känner mig som en riktigt dålig mamma vilket krossar mitt hjärta....
Jag vill ju vara hans snälla och trygga mamma! Inte en som en gång i månaden tappar tålamodet och lite av livsgnistan helt plötsligt.... Han ska inte behöva se det....

Ledsen idag.... Sova nu så hoppas jag på en piggare och gladare dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar