onsdag 21 mars 2012

Wednesday

Jobbat till 18 idag och är backup oxå till kl 21.

Nate har hängt med mormor och moster idag. Han har GÅTT själv ute idag för första gången. Känns trist att missa debuten men jag fick bildbevis via mms ialf. ;) Sötnosen!

Busschauffören idag kör som en galning! Snabbt går det! Håll i hatten! Störst går först?

Nu vill jag bara vara hemma, krama killarna och sätta tänderna i lite middag!

Från en sak till en annan....tänkte jag skulle börja "lufsa" bort lite kilon nu. Jag har känt mig så otroligt stressad när alla SPRINGER som galningar och är hur duktiga som helst.
Sen såg jag nånstans att Titti Schultz lufsat bort massa kilon och tänkte "det kan ju jag oxå göra! Jag kan lufsa! Springa är det sämre med men lufsa, det kan jag!"

Hemma om en kvart ungefär. Skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar