lördag 3 mars 2012

Lång dag

Färjan till ålandtidigt imorse, titta till stugan, hälsa på Jocke och Milla(fick kaffe, bulle, chokladtårta och vaniljvisp), till gammelmommo o moffa för en liten vusit(fick vin och fylld kaka=enklare variant av tårta. Så god!) och sen färjan hem igen.
N var så duktig! :) Knappt nått gnäll alls. Han sprang(vinglade) på färjan han. Spännande! ;)
Han fick en leksak på båten(en sån där som man ska pricka rätt kloss i rätt hål) och jag köpte mig en plånbok. Behövdes! Okej....var väl inte LIVSVIKTIGT men min plånis som jag hade var(är!) så ful och TÖNTIG. Verkligen. Skämts varje gång jag har betalat nått.... Men nu har jag en kvinnlig och "vuxen" plånbok! Yay!

N har somnat och jag kommer nog drömma söta drömmar jag med snart. Tog en kokhet dusch nyss och nu myser jag ner mig i sängen. G'night!

Bild på N i farten på färjan och min lilla plånbok. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar