torsdag 15 mars 2012

Sånt här gillar ju jag. :-)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att en vän kallade mig "en ängel". :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Hade precis stigit upp. Stod nog o gjorde havregrynsgröt till mig och N.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Ammade N.
Det sista du sa högt? Hm... Ska du ha lite "bom-bom?" till N. 
Det senaste någon sa till dig: N skrek åt mig....
Vad har du druckit idag? 3(!) kaffe latte.
Vad var det senaste du åt? Banan och 3 jordnötsringar.
Vad var det senaste du köpte? Sinova, Kleenex och Helosan till sjuklingen maken.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit med spår efter katten(han "knackar på" när han vill in)
Vad är det för väder hos dig nu? Grått nu. Var soligt och fint tidigare.
Godaste glassmaken? Oj! De flesta Ben & Jerrys. Ehm...glass med salmiaksmak är en FAVORIT. Gräddkola e oxå gott...
Sover du tungt?  Heh...Näe....
Drömmer du mardrömmar? Jo det händer lite då och då.....
Trivs du med ditt jobb? Ja
Favoritklädsel? Mysbyxor och en skön tröja. Eller jeans och en snygg bekväm tröja.
Favoritlåt just nu? ........
Vad ser du om du tittar till höger? Resten av soffan
Vad gör dig glad just nu? Vårväder
Vad ska du göra härnäst? Äta middag
Höger el vänsterhänt? Höger 
Humör just nu? Ok. Var superirriterad tidigare.....
Favoritgodis? Ohh det mesta. Är dock inte så förtjust i mint.
Kläder just nu? Mysbyxor och svartgrå randig tröja.
Sommarplaner? Jobba, vara på Åland, kommit igång med jogging(förhoppningsvis) och semester!
Morgon eller nattmänniska? Morgon.
Vad är viktigast för dig?  Att mina nära och kära får vara friska och lyckliga.
Är du kittlig? Joooo
Äckligaste insekten? Spindlar! Huuuuaaaaa
Stökigt el välstädat? Ehm....lagom?
Vad längtar du mest efter just nu? Middag, godis och vår på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar