tisdag 20 november 2012

”Ett lyckligt äktenskap kräver att man förälskar sig många gånger och varje gång i samma person”

Så sant, så sant. :)

Tisdag idag. Gick från jobbet igår och imorse tog jag samma promenad tillbaka till jobb. Tar ca 35-40 minuter så det är ju rätt lagom. Igår gick det snabbt och jag kände mig stark men imorse var det tröööögt. Haha. Men jag gjorde´t!
Har galen träningsvärk i armar, bröstmuskler och axlar efter lövkrattnigen och armhävningarna. Men det är faktiskt rätt skönt.

Måste börja fundera ut vad maken och jag ska mumsa på på fredag när vi är ensama. Hm...vill ju inte äta för mkt så man typ somnar av "matcoma" efter. Får fundera lite.
Åh, kan tända ljus utan att vara rädd att en liten hand ska få tag på dem.
Egentligen borde vi ha en liten flaska bubbel oxå..... hm...får se vad ekonomin tillåter.
Längtar så till helgen alltså men det är ju lite "både och" för känns lite konstigt att inte få pussa, krama och gosa med Nate på TVÅ HELA DAGAR! Va?! Min älskade lilla skrutt! Galet hur mkt man kan älska denna lilla människa!
På måndag har jag tagit ut semester. Dels för att dagis är stängt och F kanske får jobba men dels oxå för att jag kanske måste mysa med N lite. Hihi. Och kanske lite ledigt efter ledigheten liksom..... :p Får bli en myyyyyysdag! Längtar till det oxå nu!

Nu lite skrivbordsjobb. Och kaffe. Nom nom. :)
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar