fredag 23 november 2012

Friday!

Äntligen är det fredag! Som jag har längtat! :)
Nate vaknade samtidigt som jag idag eftersom jag råkade kliva på katten när jag steg upp och det blev en väldans "duns"...ops.
Katten fatar liksom inte att det kan vara farligt att stryka sig längs benen när matte är morgontrött och vimsig och rummet är typ nästan helt kolsvart. Hm. Stupid cat.

Men eftersom N vaknade fick jag ju pussa och krama honom hejdå innan jag gick till jobb. Mysigt! Nu får jag vänta enda till SÖNDAG innan jag får mysa med honom igen. Gulp.
Idag blir det lite skrivbordsjobb, möte med Heidi och sen hem tidigt. Och är ju ledig på måndag så jag har en långhelg framför mig. Så jävla soft! :)
Och ikväll blir det mys med maken. Härligt att bara vara på tu man hands.
Hoppas mamma inte får allt för jobbiga nätter med N.... Äh det går nog bra. Om inte annat är det på tiden att han lär sig att sova utan mamma och pappa då och då. ;) Skrutten min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar