söndag 18 november 2012

Snart så...

...är det helg igen! Höhö. Först tar vi dock några veckodagar.
På lördag åker jag och F och hälsar på Jocke och Milla som sagt och jag längtar nått så grönjävligt! ;)
Mamma hämtar N från dagis redan på fredag så de ska verkligen ha en myshelg ihop. Och jag och F får alltså en fredagskväll FÖR OSS SJÄLVA! Wow. Vad ska man hitta på?
God mat, en film kanske och mys i soffan. Vi lär väl säkert somna som klubbade sälar...haha.
Nepp, nu får veckan gå snabbt och jag hoppas på att alla sjukdomar har vett att hålla sig borta!!! I need this.

Helgen har varit tung. I sinnet. Haft noll tålamod och vara känt mig så låg.
Idag gick vi ut och krattade löv, plockade bort utemöblerna, klippte lite på körsbärsträdet och rensade ogräs. Efter det kände jag mig MKT bättre mentalt. Behövde det. Gjorde till och med mina Crossfitarmhävningar ikväll så vi får väl se om jag kan röra armar och axlar imorrn. Haha.
F sträckte ryggen när han skulle dra upp en växt(rot) ur jorden och nu ikväll såg jag att han fått ett ca 5 cm långt blåmärke längst med ryggraden(vid korsryggen)! Ooops! Shit alltså!

Nu försöka sova. N snarkar högt han. Fusk. G'night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar