onsdag 21 november 2012

Pepparkakor istället för en banan

Glömde min "mellanmålsbanan" idag. Hade dock med mig pepparkakor så det fick bli två nu. Och en kopp té. Helt ok. Inte lika mättande men gott. :)

Jag tror maken och jag ska smaska på en god soppa, vitlöksbröd och chokladfondant på fredag. Lagom mäktigt så där. Och kanske ett billigt bubbel?
Sen lite snacks framför tv:n. Blir bra det här.
Onsdag idag. Imorrn kan jag säga "imorrn är det fredag!" Yay!

Idag ska vi på vårt första föräldramöte! Spännande! Mamma och pappa ska ha Nate medans vi är där. Ska bli jättekul att få höra dagispersonalen berätta om allt.
Ska komma ihåg(eller iallafall försööööka) att ta med Nates täcke och kudde ut till mamma. Han måste ju ha dem i helgen och blir för mkt om mamma ska hämta Nate på dagis plus hans täcke och kudde. :) Visst, han skulle ju kunna låna täcke och kudde hos mamma men jag tror det är bra att ha nått som "luktar hemma" så här andra gången man sover hemifrån.
Sen ska jag packa hans väska imorrn(note to self, Nate behöver en egen söt väska för sådana här tillfällen) med tandborste, hudlotion, kanske nån leksak/lejonet Bejbi och nått mer....?

Nepp, häva i mig mitt té så jag kan byta av nästa för rast.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar