söndag 13 maj 2012

Family complete

Maken hemma igen. Skönt.
Hoppas på att N sover bättre inatt än vad han gjorde natten till idag.... Jösses...han vaknade heeela tiden och var så onöjd och ledsen. Var lite sliten när d väl var morgon sen.
Han har varit väldigt på mig idag och lite sådär lätt irriterad... Sur på mig kanske... ;)
Jag har byggt massa lego(duplo) idag som N rivit gång på gång. ;)
Han har gått runt här idag oxå och sagt "aj aj. Näeeee. Aj aj!"
Hm.... Undrar om det e ord jag säger ofta...?? Trallalaaa ;)

Jag spenderade lördagskvällen med lillebror Jim som kollade på hockey. Sverige vann. ;)

Imorrn är det avdelningsmöte i huddinge(bläää) och sen jobbar jag till 18 i Solna. Lång dag.
Men kort vecka dock. Ledig torsdag. Jobbar extra på fredag(=bra betalt).

Nu sova(I hope) så jag orkar upp kl 5....
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar