torsdag 10 maj 2012

Solens strålar

Aaaaah! Det värmer så skönt! Önskar jag låg i en solstol nu och fick stänga de blå en stund.
Solen är så skön men ack så farlig. Jag borde egentligen inte alls sitta här utan solskydd... Jag med mina födelsemärken. Vet att det är lite större risk för mig att utveckla hudcancet med tanke på mina fula prickar. Oh How I hate them.
Så solen är både fantastisk och så känns den lite farlig.

Jag lyssnar på vinden, trafiken, folk som skrattar och ser på några småfåglar som grejar i buskarna. De väser! Visste inte att de kunde låta så,.. :)

Väldigt populärt med färgen persiko-orange har jag märkt. Vet inte hur många byxor och toppar jag sett i den färgen idag.
Min topp(som jag lånat av mamma) som jag ska ha på vårfesten imorrn är alltså helt rätt. :)
Ska ha mina stövlar på mig oxå. Har inte gått i klackar på evigheter..... Hm,

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar