lördag 12 maj 2012

Jag och min latte

Sitter ENSAM vid köksbordet och njuter av en latte. Känns lite konstigt att inte höra små tassade fötter eller hans "diskussioner" med sig själv. Saknar pruttisen lite måste jag säga. Jag sov som en stock inatt. Vaknade vid 7 då katten ville in. Han åt lite mat och så gick vi o la oss båda två. Sov till 10. Tror Angel gillade att ha mig för sig själv faktiskt. :) Ingen busunge som skriker av lycka så fort han ser katten. Nu har jag lagt in en tvätt, ätit havregrynsgröt och en latte. Känner mig bakis idagoch jag drack inte sååå mkt... Imorse mådde jag riktigt illa...hm...skumt. Kanske maten. Eller för mkt sömn. Haha Nepp...ska svepa i mig det sista av katten och sen städa ur kattlådan. Tvätta den ordentligt och hälla på ny sand. Vore skönt att slippa den men den är bra att ha när Angel blir ensam hemma en längre stund. Då vet man ju att han kan gå på lådan om det är panik. Och han går bara på den i yttersta NÖDFALL. He does not like it!! Haha. Man kan verkligen ser hur äcklad han är efter ett besök där. Förstår honom. Urk. Och han vill helst springa till badrumsfatet efter och dricka vatten. Ser typ ut som "hjääälp sätt på vattnet jag måste tvätta tassarna!" Han e lite speciell vår lilla kissemiss. :)

1 kommentar:

  1. Hej kära du :) Jag har en tävling hos mig som jag tror kan passa dig! Du kan nämligen vinna ett presentkort värd 400 kr hos www.lykka.se (köksredskap på nätet)

    Kika gärna in här och tävla: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-presentkort-hos-lykkase.html

    Kram

    SvaraRadera