onsdag 6 april 2011

Båda älsklingarna vid min sida!

Ikväll gick F av jobb! :-) Han hade med sig massa presenter till miiiiig. En Calvin Klein parfym och bodylotion. Dofta gott! Ett Lacoste-armband, superfint! Love it! Ett halsband med en gitarr på. Bra den dag jag vill va lite rockig. ;) Ett set med Clinique-grejer, en ansiktsrengöring, jättebra fukt till ansiktet, en asbra ögonkräm mot trötta och svullna ögon och en ögonskugga. Sen drog han fram den "riktiga" presenten som han sa. En Clinique ansiktskräm med antirynk(ja jag börjar bli gammal!;) och solskydd. Så snäll make jag har! Och han har inte köpt allt detta utan några var gratisgrejer som de annars skulle ha slängt. Jag tar mer än gärna emot! :p
Jag ammade Nate till sömns och sen gick jag o F å badade bastu. Mamma var barnvakt. Skönt! Unnade mig även en öl! Evigheter sen och det smakade så gott!
Efter bastu och dusch smörjde jag in mig med mina krämer så nu är jag mjuk som en babyrumpa i ansiktet. ;-)

Nu sover maken här bredvid mig. Han somnade på fem röda. Tröttis. Nate vaknade och ville ha lite mat men han verkar ha somnat han med nu... Jag är skittrött känner jag nu.... Dax o sova. Hoppas på en bra natt igen.
Godnatt!

En liten tanke skickar jag till Moffa och Mommo. <3 Hoppas Moffa mår bättre snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar