fredag 8 april 2011

Tråkigt!

Idag åkte F på jobb igen... Han blir borta till måndagmorgon för att sen gå på jobb igen på typ onsdag. Då jobbar han nog till söndag(han var lite osäker själv). Haft tråkigt ikväll. Nate har varit svårflörtad och verkar inte riktigt 100. Nu verkar han vakna oxå.... Great... Eller kanske inte... Jag fick ialf kämpa som tusan för att få ett leende från honom idag. Och han är jätteröd i rumpan så nu smörjer vi som tusan. Hoppas det är bättre imorgon.

Längtar efter F... Detta är tråkigt och ensamt..... Har ju blivit van med sällskapet hos mamma(vilket har varit helt underbart)så nu känns det extra ensamt. Meeeen man vänjer sig nog snart igen.

Spike har sprungit ut och in nu ikväll. Nu är han ute och där får han bli nu inatt. Är ju varmt ute nu så och sen varken orkar eller kan jag springa fram o tillbaka för att släppa in och ut honom. Blev det rätt svenska där...?

Just det! Nathaniel är två månader idag! Jösses! Två månader känns så lite men ändå så mkt när jag tänker tillbaka! Oj vad mkt jag och Nathaniel har gått igenom och vad vi har utvecklats och mognat! :) Jag blir en bättre och bättre mamma för var dag som går. Är fan stolt över mig själv! ;-)

Nepp, nu håller han nog på att vakna. Borde byta blöja på honom....
Godnatt! Hoppas på mkt sömn! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar