torsdag 14 april 2011

Snarkpelle

Nu ligger Nate bredvid mig o snarkar lite. Eller det är väl mjölkslemmet som rosslar lite.

La mig vid 21:30 igår. Skönt. Fick sova till 00:10 ungefär då mister sötnos vaknade. Gav honom lite mat och sen somnade vi om. Matat i omgångar vid klockan 3 och 5.
Han sover mkt bättre här hos mamma än hemma. Här vill han sova själv men hemma är han ett plåster.
Så skönt när vi kan sova bredvid varandra som vi gör här... Delar på en dubbelsäng.
För ett tag sen så vaknade han o skrek bara så där. Som om han drömde nått hemskt. Tutten på rymmen kanske?! Hahaha
Jag la handen på hans bröst o pratade lugnt med honom och då lugnade han ner sig. Hm.... Ska han bli som jag var när jag var liten...... Gallskrika i sömnen rätt ut.....
Jag ser bara mer och mer Fredrik i honom. Helt galet vad lika de är!! ;)

Idag ska mamma vara barnvakt och så ska jag åka in till lägenheten och vårstäda! Uuuunderbart!!!
Ska nog svänga förbi nån Ica o köpa mjölk till kaffet och lite fika. Mysdag med mig själv! Skönt oxå att få sakna lillprinsen lite.

Inatt drömde jag att Fredrik bara var ute och festade helg efter helg. Jag var sur för att han gjorde av med så mkt pengar på sånt onödigt och sen var jag lite svartsjuk eftersom han gick ut med massa tjejkompisar. Letade efter honom på en stooooooor båt men hittade honom inte vilket gjorde mig så irriterad. Ringde hans mobil utan svar..... Vaknade av en skrikande Nate. ;)
Är jag orolig undermedvetet?? Haha. Men det är väl inte så konstigt isåfall med tanke på att han jobbar mest med unga söta tjejer och det är mkt alkohol i bilden(typ nått varje kväll när de varvar ner efter jobb) och sen är han ju borta några dagar till en vecka i stöten så jag har absolut ingen kontroll alls! Kan inte göra annat än att lita på honom! Får lita på att det vi har räcker! Och jag tror på oss!! :)
Och är han så dum att han riskerar det vi har så ja.... Då är det så. Men jag litar på honom. Jag måste det annars kommer jag bli tokig! Man är ju ändå bara människa... ;)

Den blå himlen har ju börjat få moln... Jag vill ju ha sol idag! Tusan! Åh! Får köra bil idag igen! Tjohooo! Älskar det verkligen! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar