söndag 3 april 2011

Händelserik söndag men ändå inte

Idag hände det mkt och lite på samma gång. Bea fick först en dålig nyhet(vilket chockade även mig)och sen en jättebra nyhet!! Den braiga nyheten är att hon ska få provjobba snart och ha chans att få jobb i sommar! Inte fel! Grattis sis! Så GLAD för din skull och jag tror att jobbet kommer passa dig perfekt! :-)
Så när Bea hade en händelserik dag så låg jag och Nate i princip i sängen hela dagen o myste! Åt, sov, mys och prat en grå söndag. Inte helt fel! ;)
Nu har vi krupit i säng för natten oxå. Hihi. Sömn-och mystutor!
Jag hann dock inte borsta tänderna innan Nate sa till att han var hungrig. Får smyga upp o borsta taggarna när han har somnat.

Just det, Nate upptäckte sina fötter ikväll när han satt i mitt knä. Supergulligt!

Nu håller min ena arm på att somna så gotta go!
Over and out! Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar