tisdag 26 april 2011

Loggade in på internetbanken imorse för att se hur mkt pengar jag fått och hade bara fått de 10% från jobbet inte föräldrapenningen från försäkringskassan. Fick sån ångest att nått blivit knas o att jag inte skulle få några pengar. Jag gillar inte FK..... Loggade in på FK senare och såg att jag får pengarna imorgon! Tusen ton släppte från mina axlar typ.... Puh. Har haft nog med pengaproblem nu asså... Det räcker!

Snart kommer storebror o hälsar på. Han skulle till läkaren en sväng först bara. Får hoppas på bra nyheter nu då..... :/

Ikväll kommer mam o pap hem! Yay! Huset är så tomt utan dem. Och sen är både jag, Bea o Jim övertygade om att man inte är ensam när man är "ensam" här.... Lite scary är det ibland....

Nu ska jag koka ett ägg och värma lite Jansson som jag svängde ihop igår. Älskar verkligen Jansson och den är faktiskt nästan lika god som mammas. :)

Nate sover en stund igen nu.... Får se hur länge till bara..... Han e inte mkt för att sova på dan inte...suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar