lördag 9 april 2011

Från rygg till mage

Nate har legat o grymtat mer än vanligt inatt. Han har försökt komma över på magen typ hela natten. Och till slut lyckades han. Imorse kom han runt. Iofs går det väl lättare på det mjuka underlaget(jag fick bara hjälpa till att ta fram armen som han la sig på när han snurrade runt). Så nu får man verkligen passa honom vid skötbordet för det dröjer väl inte länge innan han svänger runt där oxå..... Kan säga att det är en match att få på blöjan nu för han ska bara runt.... Suck. Haha.
När han kom runt på magen imorse så somnade han gott. "Jaha, det var det du ville hela natten" tänkte jag... Satt o kollade på honom ett tag och vände sen tillbaka honom på rygg. Vill inte att han ska sova på magen ifall jag skulle somna oxå.

Nu har Spike varit ute över 12 timmar! :0 Börjar bli orolig! Där får jag för att jag suckar o stönar över honom...får dåligt samvete.....
Hörde inatt att han krafsade på dörren men jag tänkte att han skulle få vara ute ett tag till.... Där får jag! Hoppas han är okej!
Sist han var borta så här länge kom han hem haltande....
Spike kom hem nu så ska du få mat och godis. And some lööööve! ;)

Lördag....what to do..... Skulle inte sitta fel med en dusch men Nate sover just nu... Kanske sis kommer hit en stund o underhåller honom så jag får duscha.

Just det, Nate gjorde nya ljud imorse när han satt i babysittern och jag åt frukost. Som om han blev en ny, stor, pojke över natten bara. Sjukt hur snabbt han utvecklas!

Måste verkligen börja fixa för dopet snart. Tiden går så snabbt! Det är ju snart maj för tusan!! Vart tog denna vår vägen!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar