lördag 2 april 2011

Happy

Fick en glad nyhet så här på morgonkvisten från andra sidan Atlanten. :) Grattis till er, Jen & Jacob!! Väntar spänt att få se en bild på lilltösen! ;)
Nu är vi hos ma o pa. Mamma är lite förkyld så jag hoppas att det inte är nån stark bobba som smittar oss. Vi e ju redan lite snoriga så...
Nate har sovit ok inatt. Måste komma ihåg att ta med hans "kolikdroppar" till sängen så jag kan ge honom på natten oxå. Märker att han börjar med sina grymtningar på morgonen men de är mkt mindre än förut så om jag ger droppar på natten oxå så kanske de upphör helt.

Jag är såååå HUNGRIG! Måste nog börja med "kvällsfika" innan jag hoppar i säng.

Igår fick jag besök av Carro och hennes lilla Megan. Söt unge! Ser ut som en docka! :) Och trevligt med vuxet sällskap ett tag! Få prata annat än "dadda-språk" . Haha. Nog för att det är väldigt kul och charmigt att ha en konversation med Nate. Hjärtat smälter varje gång vi "pratar", skrattar och ler. Älsklingen min!

Nepp, försöka sova lite mer nu. Måste nog snart stiga upp och äta frulle men kan låta klockan bli 7-8 iallafall. ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar