torsdag 31 mars 2011

:-)

Imorgon åker jag o Nate ut till mamma o pappa. Lite myshelg! :-)
De var dock lite sjuka idag så får hoppas att de är bättre imorgon. Har ingen lust att åka ut med lillplutten om de blir sämre. Nate och jag är oxå lite snoriga just nu så vi är ju inte heller på tipptopp. Vi får vara noga med handhygien och undvika pussar hos mommo o moffa. ;)

Saknar F ikväll.... Ibland suger det verkligen att han jobbar på sjön!
Jag beundrar verkligen ensamstående kvinnor och män med barn! Det är mkt jobb. Och bara det att kunna ta en dusch! Idag har jag inte duschat. Har inte blivit av. Känner att jag inte doftar violer direkt. Hahaha!

Idag tog jag en liten promenad på staden med vagnen. Mysigt. Nate sov gott han! ;) Gick till Apoteket och inhandlade lite näsdroppar och refill till nässugen. Var lagom svettig sen när jag kom hem. Skönt! Börjar lite lätt med korta promenader för att sen utöka dem. Har ju minst 10 kilo att gå ner.... Tjo!

Nu börjar N röra på sig.... Badade honom ikväll. Han var väl sådär pigg på idén och började grina illa stax innan jag lyfte upp honom. Och när jag lyfte upp honom så GALLSKREK han verkligen. Som om jag vred av armen på honom eller nått. Blev verkligen livrädd och la honom snabbt på handduken på skötbordet o bäddade in honom. Då skrattar och ler han stort åt mig. Vad tusan!? Hahaha! Skitunge o skrämma mamma så!
Kanske nöp honom lite av misstag när jag lyfte upp honom... Usch vad hemsk man kan känna sig! Ibland tar denna oro knäcken på en! Oro för att han ska bli sjuk. Oro för att han ska dö. Oro för att inte vara en bra mamma! Oro helt enkelt! Blä!
MEN man får väldigt mkt oxå! Han är ju så underbar! Att man ibland får ett jätteleende på morgonen när han slår upp sina blå(om han inte är jättehungrig!).
Älskar när vi ligger i sängen på morgonen och "pratar". Han säger "äguulllll" och idag så skrek han till högt i ett glädjerop vilket fick både mig och han att hoppa till av förvåning. Tror han börjar upptäcka sin röst. ;)

Nepp, nu måste jag kolla till honom.
Natti natt!


Hur SÖT är man inte!? Älskling!


Klart man ska ha fluga! ;)


Mina älsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar