torsdag 10 mars 2011

Lång natt

Natten till idag var så lång! Sov inte mkt jag..... N var supertrött och rosslig hela natten. Låg o vakade så han inte slutade andas.
Imorse tyckte jag han var ännu sämre. Så röda, svullna och blanka ögon, varm, otroliga kissblöjor och så SLÖ.
Igår gjorde han i blöjan,ordentligt, flera gånger på raken sen på natten kom det bara vatten typ.
Ringde vårdguiden o pratade med en söt sköterska som tyckte jag kunde kolla om min husläkare kunde titta på honom annars är det Danderyd som gäller... Ringde min husläkare men de tipsade om Barnmottagningen här(det visste jag ju egentligen).
Ringde mamma(så bra stöd) och hon kom in till oss. Och när hon kliver in genom dörren o tar N i sina armar så piggnar han till helt plötsligt. Och tjoff så är samma gamla N tillbaka. Kände mig lite dum och lurad. Hahaha! Men så skööööönt!
Nu har han ätit med aptit och så har vi sovit. Han ser normal ut, lite slemmig än dock.
Kanske fick nån bacill..... Han gjorde i blöjan som tusan imorse, igen. Min mage har oxå varit bubblig inatt o imorse....
Ja fy.... Vilken oro!! Fy fan! Saknade F som tusan inatt och imorse! Inge lätt eller kul att vara ensam med sjuk liten! :/

Imorgon åker vi ialf ut till mamma o pappa. Får se om vi åker redan ikväll....
Hoppas så att natten blir lugn och att N bara blir bättre nu!!! Håll en tumme! :-)
Tack snälla snälla snällaaaaaaaa mamma för att du ställer upp så mkt!!!!
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar