onsdag 2 mars 2011

Myror i benen

Nu ligger vi i sängen. N äter och jag hoppas o önskar att han somnar snart så jag får sträcka ut mig. Har hemska myror i benen och hela
kroppen.
Blev ingen tidig kväll till sängen. N somnade på soffan runt 22 så då la jag mig oxå tillrätta och så sov vi till 01:15. Byta blöja och sen traska i säng. Han var på väg att somna vid tutten när han la av värsta kalaset i blöjan. Bara gå ner och byta blöja och sen börja om med att få honom att sova igen.
Den här sängen är så obekväääääm att ligga o amma i! Jag blir galen! Den är så mjuk att efter en timme så ligger jag o i en grop. Jättekul.... Och värre är det när F är hemma och man måste "hålla sig på sin kant".
Åh somna snart gulleplutt så mamma får sträcka på sig lite. Eftersom den är så mjuk så ligger jag och spänner mig hela tiden. Så obekvämt!
Nu veeeeeeeerkar nån somna.... Vi gör ett försök att få lite sömn nu då...
God natt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar