torsdag 3 mars 2011

Hemsk dröm

Drömde inatt att jag och F grälade. Han verkade så less och sur på mig att jag sa: "du är inte kär i mig längre va?!"
Han sa kort och gott "nej..." och liksom ryckte på axlarna som om han gett upp hoppet om oss.
Han ville träffa en ny tjej som inte är tjock och nyförlöst... Öh... Haha.
Jag blev så satans ledsen och tänkte att det skulle bli så jobbigt att sälja lägenheten bland annat. Och blev så ledsen för Nathaniels skull.
Hatar såna här drömmar!! Är livrädd att F ska tröttna på mig och hitta nån annan...
Drömde oxå att jag kände mig lurad då han dagen innan hade skickat ett sms till mig där han skrev hur mkt han älskade mig.
Nej usch för dessa drömmar!!! :/

Igår så skrattade N ett "evil laugh" i sömnen. "he he he" lät det. Fick mig ett gott skratt! Haha!

Bara 2 dagar kvar innan darling kommer hem! Har verkligen nedräkning! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar