tisdag 29 mars 2011

Idag var mamma barnvakt en lite stund till Nate för första gången. Jag och Fredrik badade bastu under tiden. Jätteskönt! :-)
Var på efterkontroll hos BM igår och jag har läkt ihop bra. Är fortfarande lite svullen men det är ju inte så konstigt. ;) Hade dock lite högt blodtryck så det måste jag kolla upp igen. Jag kanske bara var exalterad över att få köra bil själv UTAN bebis och man. ;)
Efter BM-besöket åkte jag till Flygis och gick där o strosade runt lite själv. Stötte på Carro och Ilona(oxå utan barn) och vi stod och pratade lite barn ett tag.

Imorgon går F på jobb igen i en vecka. Vi ska bo hos mamma och pappa i några dagar. Mys. Åker nog ut dit på fredag och har lite helgmys! :)

Kanske ska hoppa i säng....får besök av Erika och Meja imorgon! Trevligt! Är det fint väder och våra barn är med på det så ska vi eventuellt ta en tur med vagnarna. Mysigt! Sen klockan 16 är det föräldraträffen igen. Förra gången missade jag dagen ju så det vore kul att gå imorgon. Får hoppas att Nate är med på noterna!

Gäääsp! Hoppas att vi får sova inatt.
WohooO! Jennifer kan ju få barn anyday now! Hon är beräknad till den 31/3. Får se om hon går över tiden eller ej. Tänker på dig Jen! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar