söndag 27 mars 2011

Myssöndag

Blev aldrig av att Nate gick upp med Fredrik. Jag var så pass pigg när vi alla vaknade,trodde jag... Matade Nate och vi somnade om och sov till 10-tiden. Så skööönt!
F åkte och handlade lite brunch medan jag och N myste vidare.
Fick sen order om att sätta mig ner i soffan o ta det lugnt tillsammans med Nate.
Sen var det härligt brunch bestående av pannkakor, stekt bacon, glass, massa frukt, latte, juice, mackor. Mmmm! Blev mätt ja! ;)
Kollade på några avsnitt av How I met your mother. Nate sov som en stock i babysittern. Jag tog en lång varm dusch. Kollade några avsnitt igen och sen kröp jag i säng och sov i två timmar. Sååå skööööönt!
Maken kom upp med Nate när han ville ha mer mat(var inte riktigt nöjd på det utpumpade) och Nate sken upp när han såg mig! Så gulligt!!!!
Nu e maken på bio med lillebror så jag får mysa med N. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar