tisdag 22 mars 2011

6 veckor

Idag är Nathaniel hela 6 veckor! Otroooooligt vad tiden går fort!
Igår nös Fredrik rätt högt när Nate satt i mitt knä och han blev sååå rädd av det höga ljudet att han hoppade till och började gråta. Surläppen kom fram ordentligt! ;) Händer verkligen nått nytt varje dag! :)
Imorse och när vi var hos Mommo o Moffa låg han och sa "äl-gyl" flera gånger. Så söt!!
Idag har vi suttit i solen hos mam. Fredrik och mamma tog ett varsit glas vin och jag ett glas cola. Mysigt och vårigt! Nate sov skönt i sin vagn, rätt länge. Fick till slut väcka honom för mina tuttar höll på att explodera! Inte skönt. ;-)

Imorgon kommer det hit en person som ska hjälpa oss titta på försäkringar till Nate. Kan ju vara bra att få hjälp med det.':-)

Urk, är så trött. Borde egentligen gå i säng nu när Nate sover.... Hoppas såååå att han sover bra inatt och att han vill sova i sin vagga och inte klistrad mot mig. Don't get me wrong! Jag älskar att ha Nate nära mig på natten oxå, men i lagom mängd. Ge mat, mysa lite och sen sova i varsin säng. ;)

Over and out! Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar