fredag 25 mars 2011

Fredag! :)

Även fast jag är mammaledig och är hemma varje dag så är det ändå härligt med fredag! Det är nått speciellt med fredagar.

Igår var vi hos mam på middag och det slutade med att vi åkte hem först vid 23:30.
Kom hem, åt lite(både vi och Nate) och sen i säng.
Nate sov till klockan 4. Skönt. Sen har vi sovit lite till o från tillsammans. Man undrar ju oxå hur mkt en sån här liten kan äta.... Fast jag agerar mkt napp oxå så här på nätterna och morgonkvisten.

Följer en blogg om en tjej som precis gått igenom en operation för att se om hon har endometrios och det hade hon. Vet så vad hon går igenom nu. Hur man mår både fysiskt och psykiskt efter en sån grej. Man har tokont av gasen som de använder för att blåsa upp buken med och sen tanken på att man har en obotlig sjukdom sliter rejält.... Usch.
Nu har jag accepterat sjukdomen men jag hoppas så att jag slipper gå igenom en sån operation igen. Och jag hoppas veeeekligen att jag inte får tillbaka smärtorna jag fick vid ägglossning och mens! Fy fan!
Endon har ju stått stilla under graviditeten så får se hur allt blir nu när kroppen kommer igång igen. :0
Måste beställa en tid hos gyn så småningom för att prata om endon och sen fråga lite om mitt myom som sitter på livmodern. För om vi ska ha fler barn så har jag ingen lust att gå igenom samma sak som i höstas då myomet började växa vilket orsakade sammandragningar och ont i magen. Jaja... Får se.

Kanske ta en dusch och sen äta frukost. Så hungrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar